Monday, October 27, 2008

MENCARI LAMAN WEB ATAU BLOG YANG BERKAITAN SOLAT

Selepas memilih tajuk saya terus mencari laman web atau blog yang berkaitan dengan cara mengerjakan solat. engin pencarian yang digunakan untuk mencari bahan-bahan tersebut ialah engine pencarian yahoo dan google. Kata kunci yang digunakan untuk mencari laman web atau blog tersebut ialah :

  • Sembahyang
  • Solat
  • Cara sembahyang
  • Cara mengerjakan sembahyang
  • Cara mengerjakan solat
  • Gambar sembahyang
  • Cara khusyuk dalam solat
  • Solat yang sempurna
  • Kemanisan bersolat dan banyak lagi

Seterusnya saya memilih laman web yang bersesuian dengan kata kunci tersebut. Selepas memilih sesuatu laman web tersebut, saya membaca sepintas lalu untuk memastikan kesesuian dengan kata kunci yang saya pilih. Saya hanya memilih laman web yang didapati sesuai atau menepati kata kunci, manakala laman web yang tidak sesuai dengan kata kunci diabaikan. Seterusnya saya menyalin semula semua alamat laman web yang difikirkan sesuai didalam Microsoft Word.

No comments: